Semester?

Pappa kom och vackte mig och linnea tio over sju, kallar man de semester? Haha! Iaf vi at frukost vid halv atta sedan gick jag och duschade vilket var skont =) Men nar jag var klar och skulle lasa upp vred jag at fel hall och trodde att jag inte skulle komma ut, haha! Vid nio akte vi mot ett akavarium dar det fanns en massa olika djur och vi kollade aven pa en delfin och sealion show. Men det var ett stort och valdigt fint akvarie! Innan vi kom in sa fick vi vanta i typ 2 timmar pa att komma in for de var hur fullt som helst men tror de var pga av att de var gratis intrade idag! Vi stannade dar till halv sex tror jag klockan var och sedan akte vi bilen hem till Bob och Sue igen och nu vantar man pa mat =)

Kan inte lagga in bilder pga av att linneas data inte hittade deras internet vilket var synd :/

Pussa och kramar Olivia och hela familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0