Söndag 22/2 -09

Gick upp vid åtta ungefär käka frukost och sedan gick jag ut med Gnista. När jag gick träffa jag Jocke och Hugo som ploa snö med Jockes 4hjuling som är mycket fräckt :P När jag kom hem igen ploa pappa snö på gården för de hade kommit rättså mycket snö ;) På kvällen gick jag och Linnea upp till Jocke och Sofi och spela Buzz men först blev de pizza som jag och Jocke hämta och snacka om folk där var på pizzerian. Vi fick vänta på pizzorna i minst 5 min om inte mer!

Jaja väl hemma hos dom igen käka vi sedan spela vi Buzz.. Jocke kom etta, Linnea på andra plats, Sofi tredje plats och jag på sista plats men någon ska ju göra de oxå =D Sedan spela vi Buzz junior där man var robotar och där kom Sofi etta, Linnea tvåa, jag tredje och Jocke sist, hehe. Är ju bara tvungen att berätta om deras katt Gasten. När vi kom dit så gick Gnista fram mot henne och då slog Gasten med tassarna mot Gnista så hon blev rädd så hela kvällen när Gasten gick mot Gnista blev hon rädd och gick ifrån henne, haha. En cool katt som kan ta övertaget över en hund, hahahaha.  VI gick hem vid elva typ och då blev de till att packa till Svalle som man inte längt allt för mycket till :( Idag blev jag helt klar med rummer förutom att tavlorna, klockan och gardinerna inte kommit upp än.

Sov gott!

Kram Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0