Onsdag!

Igår så var man i smådjursstallet där jag ocg Fia fick städa en hel sida inne hos fåglarna och jag som har fågelfobi :-S Men sedan kom Ida H och Ida K och fotade lite djur =D Här är en kungspyton. Idag var man nere på smådjursstallet och där skulle vi städa inne hos fåglarna och jag har fått fågelfobi, fråga Fia hon vet, haha. Vi skulle städa en hel sida. Så jag och Fia tog ena sida och Sabina, Veronica och Jenni tog andra sidan. Efter de så var det tillbaka till skolan och ha engelska b inte allt för skoj men men. Efter skolan var det hem till min lilla bebis Gnista. På kvällen kolla vi på först på Knight Rider och sedan Man of honour en mycket bra film =D

Hörs

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0