Måndag 23/2 -09

Idag när jag vaknade hemma så var de väldigt segt men mådde ju inte helt bra. Duscha och sedan gick jag ut med gnista, käka frukost och la mig på soffan ett tag och väntade på farfar som skulle skjutsa mig ner till Svalle. När klockan slog tio över åtta kom farfar och vi körde först till Axtorp och handla mat till Gnista. Var nere i Svalle typ tjugo över nio då jag packa upp och sen chillade lite innan skolan. Vi började med Häst där vi hade redovisning och ingen var förberedd, haha och sista lektionen var samhällskunskap där vi gjorde frågor. Annars har de inte hänt så mycket idag, en glad nyhet är att jag slapp gå en lång runda med Gnista för Jane var så snäll och sprang med henne på slingan, Tack Jane! <3 Nä nu ska jag sova är skit trött!

Hang on my friends!

Olivia


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Olivia

Kul att du oxå har en blogg.Läste Idas blogg idag där du skrev i din kommentar att valpen(11 veckor)Ida träffat var lika gammal som Gnista, men Gnista är väl 11 mån.Idag ska vi åka med Angela och pojkarna till Laholm och bada.

Många kramar vi ses till helgen Farmor och Farfar

2009-02-25 @ 09:28:52
Postat av: Anonym

Hej Olivia

Kul att du oxå har en blogg.Läste Idas blogg idag där du skrev i din kommentar att valpen(11 veckor)Ida träffat var lika gammal som Gnista, men Gnista är väl 11 mån.Idag ska vi åka med Angela och pojkarna till Laholm och bada.

Många kramar vi ses till helgen Farmor och Farfar

2009-02-25 @ 09:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0