Lördag!

Har inte varit så duktig på att skriva men idag har jag gjort klart de sista på mitt nya rum, hehe. satt in alla sakerna och gjort iordning. Var även ute med Gnista en lång runda mkt skönt i den härliga snön =)  Ikväll har de inte hänt så mkt bldv Tacos till kvällsmar men vi hade typ inget men de gick ändå, haha. Nu sitter man och kolla mamma mia med mamma och pappa ;), den har man ju inte sett några gånger men en mkt bra film. Nä nu ska ju upp till syrran och höra vad hon ville mig!

Hang on som min stora syster brukar skriva, haha.

Olivia


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag varit på datan nästan hela söndagen..men har ni varit innen en enda gång, icke!!! Vill se bilder på rummet ju, lägg upp!! :D Pussar <3

2009-02-22 @ 22:00:14
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0