Vecka 49

I veckan har de väl inte hänt så mycket var på körskolan i onsdags då det var mörkerkörning och de gick bra tyckte jag =) Det var jag och bara killar, haha. I skolan har vi väldigt mycket just nu eller det känns ju som de iaf hade prov i torsdags vilket inte gick så bra så får göra om de :( Önskar jag hade lättare i skolan än vad jag har men den egenskapen fick jag ju inte såklart :P Pratat lite med Ida på skyp chatten, tänk snart kommer hon hem så skoj och skönt de ska bli =D

Idag lördag vakna jag vid tio och åt frukost och sedan följde jag med pappa, Göran, Casper och Linus för att kolla motorcykel till pappa, wiiee. Sen när vi kom hem gick jag en runda med Gnista och sedan tränade jag agility med Gnista vilket gick väldigt bra =D Men önskar att man hade lite flera saker. Sedan fick jag sitta i traktorn medans pappa putsade deras fönster på sovrummet och när han var klar följde jag med och hämtade 2 ensilage ballar till kossorna, hihi. Nu sitter vi och kolla på Dansbandskampen, inte de bästa precis :/ Fast snart blir de GLASS, mums!! Nä nu ska jag försöka börja skriva på mitt talmanus till nationella i svenska.




Puss o kram Olivia & Gnista


Kommentarer
Postat av: Ida

WHAT!! Vad är det jag hör (eller läser..), tittar pappa på allvar på en motorcykel?! :-O Unbelievable!! Men KUL så klart!

2009-12-08 @ 06:48:56
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0