Julhelgerna!

Ja nu har det både varit lillejulafton och julafton vad tiden har gått snabbt och snart är det Nyår också =) Lillejulafton firades i Halmstad med hela mammas släkt då vi var 29 pers, skoj! Jag spelade biljard med min stora kusin Peter men jag hade inte rätta knycken men blev bättre =) Vi åt julmiddag och sedan halv åtta kom Ida in på Skype då hon fick prata med hela släkten och hon fick till och med vara med på det traditionella julkortet med alla kusiner och tomten. Vi satte datan i knäet hos tomten, haha. Efter tomten varit där och delat ut paket skulle de ätas lite gröt och sedan spelade vi julklappsleken =D Klockan var väl cirka halv tolv när vi körde hem men vi var hemma vid kvart över ett. Skulle lämna av min kusins tjej hemma hos henne :) Sedan när vi väl kom hem kunde jag inte sova så jag gick in på datan ett tag och sen somnade jag vad halv tre.

Julafton

Det firades uppe hos farmor och farfar med familjen. Vi kom dit vid 6 ungefär då vi började med att äta och sedan vid halv nio delade vi ut julklappar. I julklapp fick jag externhårddisk, ipod högtalare, ceasar som kan tala med hundar bok, santa buddies DVD, året snyggaste killar almanacka, Mario Bros wii. Sedan när julklapparna var utdelade var det dax för julklappsleken då jag fick ett förklädde xD. Vid Elva körde mamma, pappa och linnea hem mig och de pkte vidare till kyrkan för att gå på midnattsmässa. När jag kom hem satte jag mig och börja spelade Mario Bross Wii så skoj!! Sen somna jag vid ett.

Kommer bilder när jag orkar och fått dom av Linnea =)

Puss o kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0