7/12 - 09

Måndag

Gick upp kvart i sju och klädde på mig och gav Gnista mat och sedan gick jag för att själv äta frukost och vid tjugo i åtta skjutsa pappa mig och Gnista in till stationen där vi skulle ta tåget 08.04 men när vi stod där och väntade så träffade vi Amanda =D  När tåget kom gick vi på och satte oss ner och resan började mot Svalöv. När vi var vid Kattarp gick där på 1 par som satte sig bredvid mig och frågade ifall Gnista var en collie, haha xD Vi bytade tåg i Ramlösa där vi träffade 2 stycken 2:or från mitt arbetslag. När ja kollade på tabell tavlan vissade den att tåget var 10 minuter sent vilket innebar att vi skulle missa bussen i teckomatorp. När tåget kom hoppade vi på med all packning vilket var kanin, hund och hamster så de såg ut som värsta zoo:t, hahahaha. Väl på tåget frågade vi ifall dom inte kunde ringa och fråga ifall bussarna kunde vänta på oss i Teckormatorp och de hade de redan gjort och bussarna skulle vänta så de var en lättnad. När vi väl kom till Teckomatorp så stod där ingen buss vilket innebar att vi skulle få stå där och vänta en timme på nästa buss då de skulle vara jätte mycket folk :O Men när vi stod där och väntade med alla djuren så var där en snäll dam som skulle till Svalöv som vi fick åka med så vi trängde in oss i bilen men det var 2 stycken till som åkte med och tur var så va det en stor bil, haha. Så vi kom till Svalöv utan att vänta på bussen =) Sedan var det skola som vanligt då jag och Ida H var duktiga och gjorde upp ett schema hur vi ska jobba nästa vecka för att bli klara med allt =D


Bild på en av Gnistas bästa kompisar i Svalöv =) Hunden Leo!

Puss o kram skumbanan Olivia & Gnista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0