18 år!!!!

Fredag!

Idag fyllade jag 18 år och de spenderades i skolan med skolavslutning. Började tjugo över åtta då vi skulle städa ur skåpen och klassrummet och sedan kvart över nio var det avslutning på torget med de andra klasserna och när det var klart gick upp till aulan och hade lite lekar med 1:orna och 2:orna men jeopardy och där vi vann överlägset över 1 och 2:orna =DFår ju inte glömma att jag har underbara vänner som kommer ihåg en. Fick pakeet av Cassi som var 2 Geicsha Choklad och ett SF presentkort och av Ica fick jag ett lukt ljus och en bricka som ljuset står på :) Sen i julklapp av Frida fick jag ett fint armband! När avslutningen var slut hämtade jag Gnista och vi gick mot bussen och väntade och väntade och tjugo i ett kom bussen som går till Teckomatorp. Väl framme skulle tåget gå klockan ett men när vi kom fram var det försenat till 13.13 och vi väntade. Malmö tåget kom men inget Helsingborgståg. Då var tiden ändrad till att tåget skulle gå 14.00 så vi fick vänta i tre kvart & ingen värme var det heller, jag frös och Gnista frös. När klockan blev 14.00 så kom där aldrig något utan då var tiden ändrad till 14.13 och de var väl helt okej men efter ett tag kollade jag på tavlan igen och då var tiden ändra igen till 14.30:( Men innan de hade jag messat med en polare och undrat om jag kunde åkt med han hem. Men bilen var redan full. Men ja tänkte att jag kunde ju messa han och fråga om han hade plats ändå så jag messade han och frågade och då var där plats så bestämde mig för att ta bussen tillbaka till Svalöv och äntligen komma hem! Så vid halv 4 var jag hemma i Gånarp vilket var väldigt skönt!! Väl hemma var det att börja städa^^. På kvällen skypade jag med Ida oxå fick jag marängtårta och paket av mamma och pappa =D Sedan vid halv tio gick jag ut med Gnista då Jocke stannade och sa grattis till mig och sedan gick jag och gnista en liten runda. Sedan när vi kom hem var det dax att sova!

Lördag!

Vaknade och käkade frukost och sedan var det att börja städa igen och på kvällen kom folket då det bjöds på kyckling och ris och sedan som efterätt rulltårts tårta, gott!

Lite bilder från kvällen:



Nu ska jag byta lite kläder och sen ikväll kommer Åsa och Anders med paket :) De jag fick i paket av dom var en berlock till mitt Tomas Sabo armband och det var en bil, haha ;)

Puss o kram Olivia & Gnista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0