Veckorna bara går!

Jobb.....Jobb....Jobb......Jobb! Har jobbat hela denna veckan förutom i onsdags då jag körde inne på körskolan som gick bra tyckte jag förutom att jag inte var van vid den bilen men de fixa sig ändå. Hoppas ja kan ha körkort innan Ida kommer hem, har satt de som mål! Snart är sommarlovet slut och de börjas med praktik den 10 Augusti hos Nina Lundgren (Veterinär). Ska bli rätt skoj ska ju hjälpa henne att fixa lite på hennes lilla klinik. Sen är vi bara i skolan en vecka och sen bär de av upp till fjällen med klassen och den andra klassen vilket ska bli skoj, upp till Grövelsjön!

Sen är de är de ju höstlov, jullov, nyår, påsklov och STUDENT! Helt sjukt att man redan varit nere i Svalöv i 2 år och bara ett år kvar känns som ja började där nere igår, haha ;) Men imorgon blir de jobb så upp klockan kvart i 5 får ju köra moped :/ I detta tillfälle önskar man att man hade körkort!

Sov så gott! Puss o kram skumbanan!

 

Gnista hos mormor och morfar!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken härlig bild

kram Camilla

2009-08-03 @ 10:57:27
Postat av: Anonym

Hej Olivia! Kul att du skrivit några rader.Vilken fin bild på Gnista.Hoppas du får det trevligt i fjällen,hur länge skall du vara där?Många kramar från Farmor

2009-08-03 @ 19:54:49
Postat av: Farmor

Ps. Lycka till med körkortet Ds.

2009-08-03 @ 19:57:55
Postat av: Ida

Ja, fy vad tiden går fort. Jag kan inte fatta att du fyller 18 i december och antagligen har körkort när jag kommer hem igen, GALET!! Och då får vi minsann gå ut och ta oss en drink tycker jag ;)

2009-08-05 @ 19:19:43
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0