Lorden från gränden!

Igår åkte vi till Fredriksdal för att kolla på Lorden från Gränden! Vi var där väl vid halv sju då vi satt oss i parken och fikade och tur med vädret hade vi iaf =D Eftersom Johnny min "morbror" hade fyllt år så satte vi ljus i hans baguette och ljusen var en 5 och en 3 eftersom han fyllde 53 xD De tyckte han var mycket skoj, haha. Vid kvart över sju packade vi ihop och begav oss till ingång vänster ;) Vi gick in och väntade tills de skulle börja och när klockan slog halv åtta startade de! I början var de lite segt men sen när Claes Malmberg väl börjat så blev den rolig.

Nu var det paus och då ville jag, linnea och johnny ha popcorn så jag fick pengar av Johnny och gick och köpte de, gott. Men vi fikade även på kanelbullar som Anne bakat. Köpte en liten och stor popcorn =D När pausen var slut eller lite innan bestämde vi oss för att ta på regnkläder för kändes som de skulle börja regna när som helst och det var ett bra beslut för bara en halvtimme senate öppnade sig himmlen och regnet kom. Då sa Eva rydberg nu avbryter vi så ni kan ta på er regnkläderna och då sa Claes skoj att se en levande camping, haha xD När alla fått på sig kläderna så startade de igen. Vid halv elva så var teaterna slut och jag säger bara synd Ida för du missade den. Den var bättre än förra året =D När vi åkte hem så kom regnet och då var de skönt att sitta i bilen. Hemma vid halv tolv ungefär och då blev de sängen direkt. Så klart blev Gnista jätte glad när vi kom hem!

Puss Olivia

Bilder på scenen kommer när jag lagt in dom på datan =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det måste iofs varit lätt att slå förra årets uppsättning, den var ju inte jättebra.. vad ska man säg, livet är orättvist ;)

2009-08-18 @ 07:54:21
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0