Hemma dag!

Sov länge idag och gick upp vid tio tro jag klockan var. Käkade frukost och sen klädde jag på mig och gick ut med Gnista men vid 12 kom Amanda och Ebba hit så hoppade Ebba av hos Linnea och jag följde med till Bialitt där det var familjedag men eftersom de regnade var där inte så mycket folk och vi var inte där så länge för var ju blöta :( Väl hemma igen stannade dom och pratade ett tag. Sedan gick jag med linnea upp till hennes förråd och hjälpte henne att städa de. På kvällen kom mormor och morfar så de har inte hänt så mycket idag och imorgon blir de väla med mamma, linnea och hennes kompis Tina!



Puss Olivia


Kommentarer
Postat av: Emelie

så fin blogg du har! kram Emelie

2009-08-16 @ 19:10:58
URL: http://hotchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0