Gårdskamp!

Igår (Lördag) var vi med mormor och morfar och skulle till Gårdskampen. Men först var vi och åt på Lögnäs Gård och åt och maten var väl inte det bästa men de gick ner! De var en jättefin gård som hade varit ett ko- och gris stall innan. Sedan åkte vi vidare till Gårdskampen som ligger utanför Båstad typ där de är som Fångarna på fortet typ. De olika grenarna var t.ex. pilskytte, klättring, pussla ihop pussel, hålla mjölkanor i 4 min och en massa andra grenar. Mitt lag kom på andra plats, wiiee! Sedan körde vi hem till mina kusiner där vi grillade och några badade och tur med vädret hade vi =D När pappa kom på kvällen och hade med sig Gnista. Helt plötsligt så sprang hon runder och letade efter mig och jag fatta inte vad som hänt men så sa linnea att hon fått sig en stöt från staketet och fy så rädd hon blev men jaja hon glömde de efter ett tag igen. Det var en skojig dag och det är alltid lika skoj att umgås med släkten fast de saknade 3  kusiner och en syster när vi var på gårdskampen. Vi körde hem vid halv ett tror jag klockan var och sedan somnade jag vid halv två.

Lite bilder från dagen:



Puss o kram Olivia


Kommentarer
Postat av: Ida

Var inte pappa med på dagen? Och var det nån mer än jag, Peter och Anton som inte var med? Ni ser ut att ha haft kul iaf, önskar jag kunde varit med :)

2009-08-11 @ 03:04:22
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0