En vecka kvar sen skolan =(

Jaha då har man snart haft 4 veckors praktik och mycket har jag lärt mig, Wiiee! Kanske man till och med har fått lite helg jobb. De jag har lärt mig är hur man bedömmer åldern på en ung häst och ta sprutor och göra iordning sprutor! Imorgon bär det av till Göteborg med släkten på pappas sida fast bara kusiner så inte så många precis men lagom! Ja jag kan ju säga att jag är inte så duktig på att uppdatera min blogg precis, haha. Eftersom vi ska bort imorgon har Gnista åkt ut till Amanda och Ebba och ska sova där till imorgon så ikväll får man sova själv =(





Puss Olivia <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Hade ni kul i lördags? Nä, du borde uppdatera lite mer ;)

2009-08-31 @ 23:16:14
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0