Skola igen :(

Ja idag gick man upp vid halv sju men ställde klockan på sex men palla inte gå upp då så väntade tills klockan blev halv sju. Sedan klädde jag på mig och gav Gnista mat så när hon ätit klart släppte jag ut henne och kollade så hon gjorde vad hon skulle göra :P När de var klart släppte jag inte henne och käkade frukost så sa pappa att jag skulle ta tåget från ängelholm så jag skyndade mig lite med att borsta tanden och bädda sängen men sedan när jag kom ut i köket igen så kunde jag åka med till Helsingborg =D Så vid halv åtta körde vi men först mot munka där pappa skulle fixa en sak innan vi körde ner till Hbg. Väl nere i Hbg så satt jag mig och väntade på tåget till Teckomatorp. När tåget kom gick ja på och åkte ner till Svalle. Nere i Svalle så gick jag till lägenheten där Julia var och Gnista blev som tokig. Nä nu ska jag försöka plugga lite.

Puss Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0