Nice väder =D

Idag vaknade man halv åtta och gick upp för Amanda hade messat mig och frågat ifall jag ville följa med och spåra med Gnista och klart jag ville de :) Så vid tio över åtta kom Amanda och hennes pappa och hämtade mig och Gnista så bar det av ut till Sibirien. Ute i Sibirien träffade vi alla andra hundmänniskor, massa olika hundar. När alla spårat klart fick jag följa med en som skulle spåra med sin boxer för att kolla hur de gick och hon var skit duktig, tog spåret direkt =D Innan vi åkte hem så tog vi en runda inom vår skog för Britt ville kolla hur den såg ut. För de ska spåra där antagligen :P Väl hemma så fick man räfsa gården vilket inte var de lättaste för pappa hade harvat den innan, haha. Ikväll så blev de grillat, mycket gott. Nu sitter man och chattar och kolla tv.

 Haha  inte vår klippare xD

Have a nice night Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0