Hemma igen!

Jaha idag var det sista dagen. Vi började med att packa ihopa alla våra saker och sedan gav vi hundarna mat men då frågade Richard ifall jag ville köra skoter och de tackar man ju inte nej till precis. Så medans Veronica fortsatte med maten hoppade jag på skotern och vi körde iväg. Det var skoj men när vi hamnade i den djupa snön fick Richard ta över, haha. Men är vi kom ut på skoterleden så gasa ja i full gas och fatta skoj det är =D Men när  jag kört klart var det Veronicas tur men först ville hon inte men eftersom hon umgås med mig får man inte tveka när de gäller att köra, haha. Så hon hoppade upp och de körde iväg. Medans dom körde tog jag kort på hundarna och kelade med dom, kommer sakna alla underbara hundar. Klockan tickade iväg och vi satte oss i bilen påväg mot Östersund men innan vi körde till stationen åkte vi in till Mc och åt mat, mums. Då frågade jag Richard ifall han kommer sakna oss och han svarade

- nä de kommer bli skönt att ni åker hem. Men de trodde jag inte på och såklart skojade han bara, haha =D Han kommer sakna oss och nu kommer han få jobba själv med hundarna, slut på slappandet, haha.

Men Tack för en härlig praktik plats och vi kommer att komma upp till er var så säkra! Men jag blev lite rörd när till och med Felix sa att han kommer sakna oss och jag fick en kram av han utan att jag var beredd på de, förvånad blev man allt. När vi var på stationen kändes de sorgligt att lämna dom men jaja så är det ju. Men det har varit en mycket lärorik men samtidigt rolig plats att vara på <3

Kramar Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0