Fredag imorgon =D

Denna veckan började vi med Nisse och det är inte världens roligaste lektion men det är ju intressant :P Ja, igår (onsdag) var vi nere i smådjursstallet där vi blev uppdelade så jag, Jenni och Jessica fick tömma ciklid akvariet vilket var väldigt slappt för medans Jenni och Jessica tömde stenen på botten och lava stenen satt jag och höll i en slang som tömde ut vattnet ur akvaritet ;) Sedan var det dax för engelska B som var väldigt mycket flum men det är ju de som gör de roliga, haha. Mycket fnitter och skämt blev de =D När vi väl slutat gick jag hem och hämtade Gnista och mötte Cassi, Ica och Jane utanför för det var dax för mat och de bjöds på grillad korv, vilket funkar :) Jaja jag satt själv med Gnista till klockan tio tror jag det var då Amelie och Julia kom hem igen för de hade varit och ridit hos Amelie. Vi satte igång filmen Hitch som jag köpte men jag såg inte hela för somnade ju såklart, haha. Inget ivanligt precis xD

Bild 1: Slangen som tar ut vattnet ur akvaritet.
Bild 2: Jenni rengör =D
Bild 3: Smutsigt akvarie.
Bild 4: Ett annat akvarie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0